کفش اسکیچرز ویتنام زنانه در موزه لوور فرانسه به عنوان بهترین کفش زنانه به نمایش گذاشته شد

کیتی لاو، مدیر کفش اسکیچرز ویتنام زنانه در Under می‌گوید: «ما در مورد پای این زن و تجربه‌اش در کفش فکر کردیم و می‌خواستیم چیزی بسازیم که با حرکت طبیعی او هماهنگ باشد و بیشتر شبیه امتداد پای او باشد.

بر اساس یافته‌های حاصل از اسکن‌های سه‌بعدی، آزمایش‌های آزمایشگاهی سفارشی، و تست‌های تناسب و پوشیدن، این برند آخرین مدل جدیدی را ایجاد کرد که به پاشنه یک زن کشیده شده، تا قوس زنانه مجسمه‌سازی شده است، دور پای کوچک‌تری دارد و در ناحیه پنجه کم‌عمق‌تر است.

می گوید لاو. او می افزاید: «زنان نسبت به مردان آگاهی حادتری از احساسات دارند. “با انجام این کارها، ما واقعاً تجربه دویدن را تغییر می دهیم و مطمئن می شویم که هر قسمت از کفش برای او طراحی شده است.”

Syncchronicity حول همان زیره یک تکه Flow ساخته شده است که در سایر کفش‌های دویدن Under Armour بالشتک بادوام و پاسخگو ایجاد می‌کند، اما همچنین دارای هندسه زیره گرد برای فرود و انتقال صاف است، رویه بافتنی مینیمالیستی با مناطقی که انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کند.

لاو توضیح می‌دهد که یا در صورت نیاز امنیت، و روکش «بال» میانی پا که پاشنه را قفل می‌کند.

“احساس” می تواند ذهنی باشد، اما این کفش ها توسط علم جدی پشتیبانی می شوند. در طراحی مجدد Ultraboost 22، آدیداس از یک پایگاه داده جهانی از 1.2 میلیون اسکن پا که توسط محققان کفش و فناوری انجام و تجزیه و تحلیل شد ( یافته‌ها در مجله Scientific Reports در سال 2019 منتشر شد) و بینش‌های تیم طراحی تماماً زنانه استفاده کرد.

نورا ویلیمزیگ، مدیر ارشد پروژه دویدن آدیداس، می‌گوید: این مطالعه نشان داد که این شرکت «آخرینی که به تازگی توسعه یافته است با منحنی پایین‌تر پشت پا و ناحیه پاشنه باریک‌تر، از پایین پاشنه تا شکل منحنی s که تاندون آشیل را در آغوش می‌گیرد». تقسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *