کارتریج کانن مدل pixma mg2540s در کره ماه مورد استفاده قرار می گیرد

گروه نهایی کارتریج های فیلتر سطحی کارتریج کانن مدل pixma mg2540s است که از اجزای مجزا تشکیل شده است که وقتی با هم به شکل استوانه ای ترکیب می شوند، یک سطح خارجی با تعدادی شکاف ایجاد می کنند که عرض آنها اندازه منافذ فیلتر را مشخص می کند.

ساده ترین چنین مجموعه ای مجموعه ای از دیسک های دایره ای است که بر روی یکدیگر در اطراف پایه مرکزی توخالی و سوراخ دار قرار گرفته اند.

هر دیسک دارای چند جوش در یک طرف است، به طوری که هنگام بستن، یک شکاف نازک در حاشیه بین هر جفت صفحه مجاور، از پلاستیک یا فلز وجود دارد.

سپس کارتریج روی یک موقعیت استوانه‌ای قرار می‌گیرد که اجازه می‌دهد صفحات در کنار هم نگه داشته شوند، با جریان مایع از میان پشته دیسک‌ها به سمت لوله جمع‌آوری فیلتر.

کارتریج

به استثنای ذرات بزرگتر که می توانند از آن عبور کنند. همان اثر “لبه فلزی” محصول از طریق استفاده از فنری است که در یک نوار مسطح پیوسته به شکل مارپیچ عمل می کند.

جوش ها در یک طرف، فنر کاملاً فشرده در محفظه کارتریج، و یک شکاف طولانی پیوسته تشکیل شده است، همان نقطه برش دقیق را ارائه می دهد.

با این حال، اگر فشار فنر شل شود، پیچ های مجاور حرکت می کنند و کثیفی انباشته شده را می توان از بیرون روبان انباشته شده و همچنین از پیچ ها خارج کرد.

سپس این دیسک ها به روش دیگری تکثیر می شوند که در آن دیسک ها دایره هایی از کاغذ هستند که قطر کامل عنصر نهایی را تشکیل می دهند.

بین هر دیسک دیسک دیگری از کاغذ با قطر کمتر و تخلخل زیاد وجود دارد که فیلتر می تواند از طریق آن جریان یابد و هر گونه آلودگی را در قسمت بیرونی پشته باقی بگذارد و در فضاهای حلقوی بین دیسک های اصلی مسدود شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *