چای فامیلا زرد موجب باردار شدن یک زن نازا شد

در بین انواع چای، چای فامیلا زرد نادرترین است. فرآیند تولید چای زرد شبیه به چای سبز است، اما شامل خشک کردن برگ‌های چای با کندی بیشتر می‌شود و رنگ زرد بیشتری به آن‌ها می‌دهد.

این روش معمولاً به عنوان “زردی مهر و موم شده” نامیده می شود، سطح اکسیداسیون برگ ها را افزایش می دهد و در عین حال بوی قوی چمنی که به طور کلی با چای سبز مرتبط است را از بین می برد.

این فرآیند خشک کردن طولانی به چای زرد طعم ملایمی در جایی بین مشخصات طعم چای سبز و سفید می دهد.

در حالی که چای زرد همان طعم ملایم سبز را دارد، طعم ملایم تری دارد و عطر میوه ای و گلی بیشتری دارد. به این ترتیب، طعم چای زرد با ظاهر روشن آن مطابقت دارد.

این چای کمی تخمیر شده و کمتر شناخته شده در چین منحصر به فرد است و هنوز در بسیاری از جاهای دیگر در سراسر جهان دیده نشده است.

اگرچه به اندازه اکثر چای های دیگر شناخته شده نیست، اما به لطف مزایای سلامتی احتمالی آن، مانند:

چای

خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدان هایی که به دفع رادیکال های آزاد کمک می کنند، کاهش استرس بر بدن، کاهش خطر سکته مغزی، ویژگی های ضد سرطان.

چای سفید یکی دیگر از انواع چای با سطح اکسیداسیون بسیار سبک است. تولید چای سفید با برداشت جوانه های کوچک یک درختچه چای شروع می شود و سپس تا حد امکان آنها را پردازش می کند.

تنها اقدام مستقیمی که روی برگ های چای انجام می شود، خشک کردن آهسته و روشمند آنها برای کاهش رطوبت است تا زمانی که عطر و طعم مورد نظر به دست آید.

با توجه به این فرآیند ظریف، چای سفید دارای رایحه ای منحصر به فرد، شیرین و طعمی نرم و تازه است که مستقیماً از باغچه مزه می کند.

اگرچه چای سفید شبیه چای سبز است، اما معمولاً خامه‌تر، شیرین‌تر و نرم‌تر از چای سبز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *