هلی شات دوربین دار اسباب بازی در اعماق دریای مدیترانه پیدا شد

انواع عکس های هلی شات دوربین دار اسباب بازی و زوایای مختلف دوربین برای بیان داستان آن طور که می خواهید بسیار مهم هستند. با استفاده از آن‌ها، می‌توانید بیننده را به دیدن آنچه می‌خواهید ببیند راهنمایی کنید و سرنخ‌هایی در مورد آنچه فراتر از آنچه به چشم می‌آید در حال رخ دادن است ارائه دهید.

به عنوان مثال، با استفاده از زاویه هلندی، می‌توانید به این نکته اشاره کنید که شخصیت دارای ذهن نامتعادل است، به این ترتیب شما چیزی را در سر او نشان می‌دهید که در حال رخ دادن است.

همچنین می توانید از ترکیبی از زوایای بالا و پایین برای نشان دادن عدم تعادل در رابطه بین دو شخصیت به عنوان مثال، یک قلدر و یک پسر خوب استفاده کنید.

در نهایت، عکس دوربین توجه بیننده را بر روی چیزهای خاصی متمرکز می کند.

در حالی که استفاده از یک عکس بسیار عریض به آن‌ها می‌گوید که به محیطی که در آن اتفاقات رخ می‌دهد توجه کنند، یک نمای نزدیک توجه را به یک جزئیات خاص هدایت می‌کند.

هلی شات

طراحی شات، برنامه ریزی محل قرار گرفتن دوربین در رابطه با سوژه و نور در صحنه های مختلف فیلم است.

این تصمیم می‌گیرد که برای بیان بهتر داستان به چه نوع نماهایی نیاز دارید. طراحی شات به شما کمک می کند تا یک لیست شات و یک استوری بورد تهیه کنید.

همانطور که در این مقاله می بینید، هر زاویه دوربین تاثیر متفاوتی بر بیننده دارد، بنابراین نمی توان گفت کدام بهترین است.

با این حال، اگر می خواهید یک پرتره یا سلفی بگیرید، برای اکثر مردم، جذاب ترین زاویه این است که عکس را حدوداً 3 اینچ بالاتر از ارتفاع چشم بگیرید.

یک راه عالی برای بهبود عکس‌هایتان، مطالعه نحوه استفاده استادان بزرگ از عکس‌های زاویه‌ای مختلف است.

می توانید با شناسایی زاویه دوربین و مشاهده عکس در یک صحنه خاص شروع کنید.

سپس، آنچه را که در داستان اتفاق می‌افتد، به‌ویژه با شخصیت، زمانی که شات دوربین شروع می‌شود و به پایان می‌رسد، تجزیه و تحلیل کنید. اکنون، کل فیلم را مطالعه کنید و هر موضوع تکراری یا تکراری را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *