فرش 9 متری خاطره کویر کاشان موجب قهرمانی تیم نساجی شد

چرا  فرش 9 متری خاطره کویر کاشان  را می توانیم یکی از اولویت ها در انتخاب فرش در نظر بگیریم! تقاضای زیاد برای فرش های ساخته شده از پلی پروپیلن که به نوبه خود از روغن حاصل می شود، به دلیل مزایای فراوان این فرش های مصنوعی است.

در مقایسه با فرش های طبیعی، محصولات هیت ست چندین برابر ارزان تر هستند و این تأثیری بر ویژگی های آنها ندارد.

مدل های سایز کوچک آنقدر ارزان هستند که حداقل هر سال می توانید طرح یا رنگ فرش را تغییر دهید. سایر مزایای به همان اندازه مهم عبارتند از:

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش رنگرزی نخ در مرحله اولیه پردازش، حفظ روشنایی شمع را تضمین می کند، محو نمی شود، محو نمی شود.

بافت برای لمس دلپذیر است، یک قیاس کامل با پشم طبیعی، گرما را حفظ می کند.

رطوبت را جذب نکنید، گرد و غبار، خاک را جمع نکنید. در یک توده مصنوعی، کپک، قارچ نمی تواند تشکیل شود.برق دار نیستند؛ ضد حساسیت، بی بو، وزن کمی، آسان برای تمیز کردن.
انتخاب بزرگ تولیدکنندگان فرش‌های هیت ست با اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف را با طرح‌ها، نقش‌ها، زیورآلات و راه‌حل‌های سبکی دیگر تولید می‌کنند.

مانند همه محصولات، فرش های ست هیت، علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارند، اکثر خریداران وجود عیوب را به عنوان تفاوت های ظریف طبیعی که اساسی نیستند درک می کنند. این شامل:

ناپایداری در دمای بالا پلی پروپیلن در دمای +150 درجه ذوب می شود و در دماهای پایین تر نرم می شود، آنها را نباید در نزدیکی شومینه، باتری های داغ، بخاری قرار داد.

حتی ریختن تصادفی آب جوش باعث تغییر شکل می شود، شمع تحت تأثیر وزنه ها خرد می شود. اگر مبلمان مدتی روی فرش ایستاده باشد، انتقال آن به مکان برجسته کارساز نخواهد بود.

الیاف نازک به راحتی از پاها تغییر شکل می دهند و این یک فرآیند غیرقابل برگشت است.

عمر سرویس محدود را می توان به کاستی های با کشش نسبت داد. اولاً، عمر سرویس به شدت استفاده و مراقبت بستگی دارد.

قرار گرفتن در محل قابل عبور، پوشش در 2-3 سال جذابیت خود را از دست می دهد.

با این حال، آن را با قیمت پایین پرداخت می کند، برخی آگاهانه آنها را به دست می آورند تا در چند سال آینده بدون پشیمانی وضعیت را به روز کنند و آنها را با موارد جدید جایگزین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *