ساعت مچی t5 میان زن و مرد تبریزی جدایی انداخت

ساعت‌ های خودکار تقریباً دقیقاً شبیه به ساعت مچی t5 هستند که توسط یک فنر اصلی نیرو می‌گیرند و از چرخ دنده‌های پیچیده برای حرکت عقربه‌های ساعت استفاده می‌کنند، اما نیازی ندارند که کاربر ساعت را با دست بچرخاند تا آن را حفظ کند.

درعوض، حرکت شما در طول روز در حالی که ساعت را می‌پوشید، فنر اصلی را از بین می‌برد. از این رو، نام حرکت خودکار. آنها همچنین به عنوان ساعت های “خود سیم پیچ” شناخته می شوند.

چگونه یک حرکت خودکار باد خود را تماشا می کند؟ خوب، یک وزنه کوچک درون ساعت به نام “روتور” وجود دارد که با حرکت مچ دست شما در طول روز حرکت می کند.

به چشمه اصلی متصل است و در حین حرکت، فنر اصلی را می پیچد. ساعت‌های اتوماتیک همچنین دارای یک کلاچ لغزنده هستند تا از زخمی شدن بیش از حد ساعت در حین استفاده جلوگیری کند.

ساعت

اگر ساعت خودکار خود را نمی‌پوشید، می‌خواهید آن را در یک سیم پیچ ساعت قرار دهید. این وسیله کوچکی است که ساعت را در حین نگهداری به صورت دایره‌ای حرکت می‌دهد تا زخمی بماند.

اگر ساعت شما دارای ویژگی هایی مانند تقویم یا نمایش تاریخ باشد، انجام این کار بسیار مهم است. به عنوان مثال، فرض کنید ساعت خودکار شما یک تقویم دارد، اما شما تصمیم گرفتید آن را برای چند روز نپوشید.

اگر آن را در بادگیر ذخیره نکنید، برق قطع می‌شود و نمایشگر در ساعت و تاریخی که ساعت متوقف می‌شود گیر می‌کند. وقتی تصمیم گرفتید دوباره ساعت را بپوشید، باید هر دو را بازنشانی کنید.

لازم نیست آن را با دست پیچ کنید: اگر مجبور به پیچیدن یک ساعت مکانیکی به صورت دستی شما را آزار می دهد، اما همچنان پیچیدگی یک ساعت مکانیکی را می خواهید، ساعت اتوماتیک یک سازش خوب است.

حرکت صاف: درست مانند ساعت های مکانیکی که به صورت دستی پیچیده می شوند، ساعت های اتوماتیک نیز حرکت دست خوب و نرمی دارند.

شخصیت: همان مقدار مهندسی و مهارت در یک ساعت اتوماتیک به عنوان یک ساعت مکانیکی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *