زنی که با سینی پلاستیکی بزرگ گرد همسرش را کشت

گام به گام، با هر بسته کاغذی، کمی برای محیط زیست، برای دنیای خود، و برای آینده خود انجام می دهیم.

مزایای سینی پلاستیکی بزرگ گرد در برابر بسته بندی پلاستیکی:

مواد خام از منابع سازگار با محیط زیست و پایدار هستند

مواد قابل بازیافت

سینی های کاغذ اگر در سطل زباله انتخابی ریخته شوند – قابل بازیافت هستند

تنوع گسترده ای از فرم ها

سینی ها برای انجام عملکرد خود، صرف نظر از اینکه سبزیجات، میوه یا غذای آماده بسته بندی شوند، ساخته می شوند

حفاظت کامل از محصول

ضخامت مواد اولیه و کناره های تا شده به سینی ها استحکام و پشتیبانی کافی می دهد

ظاهر منحصر به فرد

سینی ها و جعبه ها را می توان با گرافیک منحصر به فرد شخصی کرد

سینی های کاغذی را برای چه نوع محصولاتی پیشنهاد می کنیم؟ سینی های کاغذ ما برای بسته بندی تقریبا تمام سبزیجات و میوه ها مناسب است.

ما همچنین این ساختارها را برای بسته بندی غذای آماده، غذاهای گرم و سرد توصیه می کنیم (اینها می توانند سوپ، سس نیز باشند).

سینی هایی وجود دارد که در آنها قسمت جداگانه ای برای پانسمان ها ایجاد شده است.

برای برخی از سینی‌ها، کناره‌ها برای نگه‌داشتن بهتر به عقب تا می‌شوند. در صورت نیاز، شکاف های کوچک روی سینی تهویه بهتر محصول را تضمین می کند.

طبق آخرین تحقیقات Fact.MR، پیش‌بینی می‌شود که بازار سینی‌های پلاستیکی در مرحله بسیار آهسته گسترش یابد و فروش جهانی سینی پلاستیکی تا پایان سال 2018 به بیش از 7 میلیارد دلار برسد.

معرفی جایگزین های سازگار با محیط زیست برای سینی های پلاستیکی مانند سینی های فیبردار، سینی های باگاس یا نیشکر، سینی های کاغذی و پلاستیک های گیاهی به عنوان یک تهدید در رشد بازار سینی های پلاستیکی در حال ظهور هستند.

با این حال، تولید کنندگان در بازار سینی های پلاستیکی بر روی توسعه سینی های پلاستیکی قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت تمرکز کرده اند.

علاوه بر این، افزایش نگرانی‌های سلامت انسان به دلیل استفاده از پلاستیک منجر به توسعه محصولات جدید نیز می‌شود، به عنوان مثال، شرکت‌ها شروع به ارائه محصولات پلاستیکی بدون BPA از جمله سینی‌های پلاستیکی، بطری‌ها، ظروف و سایر محصولات کرده‌اند.

شرکت‌ها همچنین در حال سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه سینی‌های پلاستیکی هستند که برای استفاده در صنایع مختلف از جمله غذا و نوشیدنی، مراقبت شخصی، داروسازی و لوازم الکترونیکی مصرفی ایمن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *