دفتر پاپکو 100 برگ که مانند یک لپ تاپ عمل می کند

روزی می‌توانید به نوشته‌های بسیاری در دفتر پاپکو 100 برگ خود نگاه کنید و متوجه شوید که کارتان به شما امکان می‌دهد دانش و عاداتی را به دست آورید که ممکن است به زودی نتیجه دهد.

دفترچه یادداشت یکی از لوازم اصلی بازگشت به مدرسه است، اما برای کاشفان، مخترعان و متفکران بزرگ نیز ضروری بود. در طول سال ها طرح های متمایز زیادی داشته است.

کاغذ در چین اختراع شد. سرانجام راه خود را از جاده ابریشم عبور داد و سواد، ادبیات و عشق به کتاب و یادگیری را در سراسر جهان به ارمغان آورد.

مردی آلمانی به نام ویلیام ریتنهاوس اولین کارخانه کاغذسازی را در آمریکای شمالی افتتاح کرد. هنوز هم می توانید از ریتن هاوس در فیلادلفیا امروزی دیدن کنید.

جان تتلو حق اختراع یک ماشین خط کشی را دریافت کرد. این اختراع خطوط را بر روی کاغذ ایجاد کرد، که نجات دهنده بود، همانطور که قبلاً خطوط باید خسته کننده با دست کشیده می شد.

دفتر

قدیمی ترین دفتر خاطرات جیبی شناخته شده به سفر لوئیس و کلارک به غرب بازمی گردد. توماس جفرسون خرید لوئیزیانا را نهایی کرده بود و از کاوشگران خواسته بود تا در مورد مناطق جدید یادداشت برداری کنند.

نوت بوک آهنگسازی اولین بار در فرانسه و آلمان ظاهر شد. الگوی سنگ مرمر از تکنیک های چاپی که در اوایل چین و ژاپن یافت شد الهام گرفته شده است.

توماس دبلیو هالی، کارگر 24 ساله کارخانه کاغذ، از ضایعات باقی مانده برای ساخت اولین پدهای قانونی استفاده کرد. ایده او به درخواست یک قاضی محلی که عاشق کاغذ زرد و تمام فضا برای یادداشت هایش بود، مطرح شد.

ویلیام آلبرشت شرکت تبلت غربی یا همان طور که بعدها «وستتاب» نامیده شد، در میسوری افتتاح کرد. نوت‌بوک‌های Big Chief به ویژه در دهه 60 محبوبیت زیادی داشتند.

گفته می شود که دفترچه یادداشت مارپیچی برای اولین بار وارد بازار شده است. ادوارد پودوسک، مخترع انگلیسی با حق ثبت اختراعات زیادی به نام خود، اغلب برای این اختراع شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *