دستکش نخی مشکی که موجب لطافت پوست شما می شود

دستکش های خورشیدی که در واقه همان دستکش نخی مشکی هستند را در این مقاله برای شما بررسی خواهیم کرد و ویژگی های آنها را ذکر می کنیم.

دست‌ها در بیشتر مواقع در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند در حالی که در حال رانندگی، ماهیگیری، کمپینگ، پیاده‌روی یا فقط در حال پیاده‌روی در بیرون با یک دوست هستید.

علاوه بر این، اشعه های مضر UV جذب شده توسط پوست نه تنها می توانند بر وضعیت پوست تأثیر بگذارند، بلکه روند پیری را نیز تسریع کنند.

دستکش های آفتابی معمولاً از پارچه ای ساخته می شوند که بهتر از پارچه های معمولی از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

مشابه کرم ضد آفتاب، این پارچه سطح بالاتری از UPF (عامل محافظت از اشعه ماوراء بنفش) را فراهم می کند که به فیلتر کردن و جذب اشعه ماوراء بنفش که تنها 2٪ از آنها را می گذراند، کمک می کند.

به عنوان مثال، UPF 50+ دارای ویژگی های محافظت کننده در برابر آفتاب برابر با SPF 50+ ضد آفتاب است. برای درک دقیق تر UPF، مقاله ما را در مورد درک تفاوت های بین UPF و SPF ببینید.

دستکش های ضد آفتاب معمولاً کامل یا بدون انگشت هستند؛ مردم معمولاً مدل بدون انگشت را انتخاب می‌کنند زیرا نوک انگشتان شما را باز می‌گذارند، اما از پشت کف دست شما در برابر آفتاب سوختگی محافظت می‌کنند.

دست‌های شما را خنک‌تر از دستکش‌های پوشاننده انگشتان نگه می‌دارند (که اغلب باعث تعریق زیاد و گرفتن کمتر می‌شود).

دستکش‌های بدون انگشت به شما کمک می‌کنند تا شما را چابک نگه دارید و بتوانید بدون از دست دادن چنگال خود، روی وسایلی مانند چوب ماهیگیری چنگ بزنید.

اینها همچنین دستکش‌های مناسبی هستند که هنگام رنگ کردن ناخن‌ها با لاک ژل روی آن‌ها قرار می‌گیرند، زیرا فقط نوک‌های آن در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می‌گیرند که برای درمان ژل لازم است و در نتیجه قرار گرفتن در معرض کلی شما را محدود می‌کند.

بهترین چیز در مورد دستکش های محافظ آفتاب این است که حتی در حین پوشیدن متوجه آنها نخواهید شد: آنها فوق العاده راحت هستند و از یک ترکیب پلی استر نازک ساخته شده اند که تقریباً روی دست شما قابل توجه نیستند.

با پوشیدن دستکش های ضد آفتاب، نگران نباشید که دستتان بیش از حد گرم شود یا عرق کند.

بهترین دستکش های آفتابی در واقع برای خنک نگه داشتن پوست شما طراحی شده اند. شما فقط می توانید آنها را در آب فرو کنید و پارچه رطوبت را جذب می کند و به طور موثر پوست شما را خنک می کند.

دستکش های محافظ در برابر آفتاب نیز به راحتی قابل حمل هستند. می‌توانید آن‌ها را تقریباً در هرجایی با خود به سادگی در کیف دستی یا جیب خود ببرید.

آنها به راحتی جمع می شوند و فوق العاده قابل حمل هستند، بنابراین می توانید آنها را در هر سفر همراه خود داشته باشید، حتی اگر با ماشین کوتاهی به فروشگاه محله بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *