خوردن شکلات صبحانه فرینو شما را تا ابد جاودانه می کند

مصرف بیش از اندازه شکلات صبحانه فرینو می تواند چندین عامل خطر مهم برای بیماری قلبی را بهبود بخشد. ممکن است در برابر کلسترول بالا محافظت کند.

در یک مطالعه کوچک، مصرف شکلات صبحانه همراه با فلاوانول لیکوپن به طور قابل توجهی سطوح کلسترول تام، کلسترول LDL و تری گلیسیرید را کاهش داد.

برخی از اشکال کلسترول LDL بیشتر احتمال دارد اکسید شوند، که اگر با رادیکال های آزاد در بدن شما واکنش نشان دهند، اتفاق می افتد.

اکسیداسیون باعث می شود ذرات LDL به خودی خود واکنش نشان دهند و قادر به آسیب رساندن به بافت های دیگر، مانند پوشش شریان های قلب شما باشند.

کاملا منطقی است که کاکائو اشکال مستعد اکسیداسیون LDL را کاهش می دهد. حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان قوی است که آن را وارد جریان خون می کند و از لیپوپروتئین ها در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند.

شکلات

فلاوانول های موجود در شکلات صبحانه همچنین می تواند مقاومت به انسولین را کاهش دهد، که یکی دیگر از عوامل خطر رایج برای بیماری هایی مانند بیماری قلبی و دیابت است.

با این حال، شکلات صبحانه حاوی قند نیز هست که می تواند تاثیر معکوس داشته باشد.

شکلات صبحانه چندین عامل خطر مهم بیماری را بهبود می بخشد. LDL مستعد اکسیداسیون را کاهش می دهد و حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد.

به نظر می رسد ترکیبات موجود در شکلات صبحانه در برابر اکسیداسیون LDL بسیار محافظت کننده هستند.

در درازمدت، این باعث می‌شود که کلسترول بسیار کمتری در شریان‌ها جمع شود و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری قلبی کاهش یابد.

با گذشت زمان، تعدادی از مطالعات نشان داده اند که مصرف کاکائو یا شکلات غنی از فلاوانول می تواند فشار خون را کاهش دهد و سلامت قلب و عروق را بهبود بخشد.

بررسی مطالعات نشان داد که خوردن شکلات 3 بار در هفته خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را تا 9 درصد کاهش می دهد. خوردن شکلات اغلب فواید کمی را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *