با کارتریج لیزری جی اند بی هزینه های خانه خود را کاهش دهید

هزینه های مداوم چاپگرها شامل تعمیر و نگهداری، تعویض قطعات و جوهر یا کارتریج لیزری جی اند بی است. در حالی که معمولاً در قیمت چاپگر شما لحاظ نمی شود، شما همچنین باید انبار کاغذ خود را دوباره پر کنید. 

استاندارد صنعت برای نشان دادن هزینه های جاری، هزینه چاپگر در هر صفحه است. با تقسیم قیمت کارتریج لیزری بر بازده صفحه یا تعداد صفحات در هر کارتریج محاسبه می شود. در حالی که کارتریج های جوهر افشان هزینه کمتری دارند، بازده صفحه بسیار کمتری نیز دارید. نتیجه هزینه های بالاتر برای هر صفحه است. کارتریج های پرینتر لیزری گران تر هستند، اما بازده صفحه بالاتری دارند، بنابراین در دراز مدت صرفه جویی خواهید کرد. 

 

یکی دیگر از جنبه های مهم هزینه جاری، میزان جوهر هدر رفته است. چاپگرهای جوهرافشان باید چرخه های نگهداری و تمیز کردن منظمی داشته باشند که گاهی اوقات به اندازه چاپ روزمره از جوهر استفاده می کنند. هنگامی که چاپگرها استفاده متناوب را مشاهده می کنند، مقدار جوهر هدر رفته افزایش می یابد. راندمان جوهر بین برندها و مدل ها بسیار متفاوت است. 

یک مطالعه مقایسه نشان داد که یک مدل جوهر افشان کارآمد  سالانه حدود 3.40 دلار جوهر  را برای چرخه های تعمیر و نگهداری هدر می دهد، در حالی که مدلی دیگر از 158 دلار استفاده می کند. هزینه اولیه هر دو چاپگر تقریباً یکسان بود. گزینه دیگر این است که با انتخاب چاپگر لیزری از هدر رفتن جوهر جلوگیری کنید. چاپگرهای لیزری از تونر برای چرخه تمیز کردن استفاده نمی کنند که این هزینه را از بین می برد.

متأسفانه،  64 درصد از مشاغل کوچک و متوسط  ​​نمی توانند هزینه های چاپگر و استفاده مداوم خود را پیگیری کنند. به عنوان بخش مهمی از بودجه کلی IT شرکت شما، هزینه های تکرارشونده جوهر شما بسیار مهم است. خدمات مدیریت چاپ Doceo  به کسب و کارهایی  مانند شما کمک می کند تا مصرف چاپگر و جوهر خود را درک کنند و این هزینه های مداوم را بهینه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *