انتخاب پیراهن مردانه پولو اصل به عنوان یونیفرم شرکت هواپیمایی قطر

برای شروع، یک اشتباه رایج مرتکب نشوید و یک تی شرت را به عنوان پیراهن مردانه پولو اصل بپوشید. و همانطور که از نام آن پیداست، زیر پیراهن‌ها برای پوشیدن زیر پیراهن‌های شما طراحی شده‌اند و نباید قابل مشاهده باشند.

این بدان معناست که همانطور که در بالا ذکر کردم، می‌خواهید یک زیرپیراهن با یقه V به اندازه کافی عمیق انتخاب کنید که پنهان بماند.

در حالی که یقه‌ای که بهترین ظاهر IMO نیست، قابل مشاهده خواهد بود، مگر اینکه مطمئناً این ظاهری باشد که شما دنبال آن هستید.

با این حال، اگر کراوات می‌پوشید، بهتر است از زیر پیراهن یقه خدمه استفاده کنید.

در حالت ایده‌آل، زیرپیراهن باید بیشتر از تی‌شرت تناسب داشته باشد، زیرا یک کلمه کلیدی است.

شما نمی خواهید آن را به نقطه ای محدود کنید که در تلاش برای نفس کشیدن هستید، با این حال یک زیرپیراهن باید بدن شما را در آغوش بگیرد.

پیراهن

همچنین باید آنقدر بلند باشد که در طول روز بدون عقب نشینی در شلوارتان بخوابید.

آه، سبک قابل اعتماد ضروری از همه موارد ضروری، سه راهی اساسی. این اولین باری نیست که درباره تی شرت می نویسم و آخرین بار هم نخواهد بود.

همه چیز با یک تی شرت سفید ساده شروع شد، که در جریان اصلی آمریکا محبوبیت یافت، زمانی که مارلون براندو یکی از آن ها را در فیلم «تراموا به نام هوس» پوشید. پس از آن بیش از 180 میلیون فروخته شد و مابقی تاریخ است.

این مدل پیراهن از زیر پیراهن سرچشمه گرفته است، اما مدتهاست که به یک سبک اصلی برای مردان در هر سنی و قومیت تبدیل شده است.

شما نمی توانید با رنگ هایی مانند سفید، خاکستری، مشکی یا سرمه ای اشتباه کنید. 100% پنبه برای یک تی شرت با کیفیت بسیار استاندارد است. بامبو نیز انتخاب خوبی است زیرا دارای خواص میکروبی است. تی شرت مورد علاقه من برای پوشیدن از پنبه پیما است. من متوجه شده ام که پیراهن هایی با این مواد می توانند صدها دوره شستشو و خشک شدن را دوام بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *