اسکاج جهیر که خاصیت جادو کردن صاحبش را دارد

برای از بین بردن باکتری ها از سینک آشپزخانه، باید آن را مرتب با اسکاج جهیر تمیز کنید. ساده ترین راه برای این کار استفاده از اسفنج یا برس است. انواع مختلفی از این ابزار وجود دارد که هر کدام مزایای خود را دارند.

پاک کن های جادویی برای والدین و بچه ها به طور یکسان معجزه کرده اند. با اسکرابر فعال شده با آب، می توانید به محض خیس کردن آن شروع به تمیز کردن کنید.

با این محصول می توان خراش ها، آثار مداد رنگی و مداد روی دیوارها، میزها و موارد دیگر را از بین برد.

بسته به نیاز تمیز کردن خود، می توانید نسخه های مختلفی را انتخاب کنید، اما نباید آنها را روی پوست یا سطوح براق خود استفاده کنید.

در عوض، از اسکرابرهای Magic Eraser برای سطوح آشپزخانه استفاده کنید، که برای از بین بردن چربی رسوب شده، لکه های پخته شده و کثیفی سخت عالی هستند.

می توانید از اسکاج های میکروفیبر روی هر سطحی استفاده کنید. آنها برای تمام سطوح ایده آل هستند.

اسکاج

اسکاج های میکروفیبر نرم با گذشت زمان نرم می مانند. اگرچه نرم است، اما تمام مواد غذایی را از ظروف شما پاک می کند، حتی غذاهای گیر کرده را.

همچنین به سرعت خشک می شود که از رشد باکتری ها جلوگیری می کند.

اسکاج چوب ظرفشویی یک محصول ترکیبی است. دارای دسته ای است که صابون ظرفشویی را نگه می دارد.

هنگام شستن ظروف دیگر نیازی به مخلوط کردن صابون ظرفشویی با دسته نیست. با این اسکاج چوبی سینک ظرفشویی خود را مرتب نگه دارید.

یک اسکاج استیل ضد زنگ برای جدا کردن مواد غذایی چسبیده به قابلمه ها و تابه هایی با هسته های سخت عالی است.

با این حال، برداشتن غذا از این ظروف نیاز به تلاش زیادی دارد. اسکرابرها از فولاد ضد زنگ 410 ساخته شده اند. برای ایجاد یک اسکاج ، کلاف های فولادی ضد زنگ محکم به هم بافته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *