استفاده از ظروف پلاستیکی درب دار برای نگهداری سلول های بنیادی

ظروف پلاستیکی درب دار مواد غذایی در چنین مجموعه گیج کننده ای از انتخاب ها قرار دارند. آنها در همه اشکال، اندازه ها و رنگ ها هستند.

ظروف طراحی شده برای وعده های غذایی تکی برای یک فرد (یعنی جعبه های ناهار) و ظروف برای چندین وعده غذایی برای گروه ها وجود دارد.

همچنین ظروف دارای محفظه و بدون محفظه برای انواع مختلف غذا وجود دارد. نیازها و خواسته های خود را در این محصولات نام ببرید و احتمالاً حداقل چند محصول را پیدا خواهید کرد که آنها را برآورده می کند.

این محصولات را می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد، از جمله اما نه محدود به:

به عنوان جعبه ناهار برای کودکان و بزرگسالان
به عنوان جعبه های غذایی برای کاهش وزن، سم زدایی بدن و برنامه های تناسب اندام
به عنوان ظروف نگهداری مواد غذایی در یخچال قرار می گیرد
به عنوان ظروف غذا که باید در داخل مایکروفر قرار داده شود (یعنی غذای بسته بندی شده)

این ها حتی می توانند برای مقاصد غیرغذایی مانند نگهداری وسایل مدرسه یا گیاهان و ادویه جات و حتی به عنوان گلدان استفاده شوند.

متوجه خواهید شد که با کمی تخیل می توان اینها را تغییر کاربری داد تا تاثیر آنها بر محیط زیست کاهش یابد.

جدا از کاربردهای متعدد، اینها به وضوح قابل استفاده مجدد به عنوان ظروف غذا هستند. به سادگی آنها را با دست بشویید یا در ماشین ظرفشویی قرار دهید تا دوباره تمیز شوند.

ظروف پلاستیکی مواد غذایی معمولاً شفاف هستند و مزایای زیادی از این کیفیت می توان داشت.

درب شفاف این ظرف، ایده‌ای فوری از محتویات ظرف در اختیار افراد قرار می‌دهد، چه سالادی با گوشت مرغ یا یک ظرف پاستا با کوفته.

این ظرف همچنین می تواند با هر برچسبی که دوست دارید روی آن بچسبانید، مانند نام صاحب آن یا روزی که محتویات آن باید خورده شود، برچسب بزنید.

ظروف پلاستیکی مواد غذایی معایبی نیز دارند، اما در مقایسه با آنها ناچیز هستند، پلاستیک، متأسفانه، می تواند بو، طعم و حتی رنگ مواد غذایی ذخیره شده در خود را جذب کند، به خصوص با مواد غذایی با طعم های قوی یا رنگ هایی مانند سس گوجه فرنگی، کاری و سس مارینارا.

فقط مطمئن شوید که ظرف را با آب و صابون بشویید تا بوها و لکه ها از بین بروند بهتر است از نگهداری طولانی مدت خودداری کنید و به محض پاک کردن غذا آن را تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *